Search
Close this search box.
Premium Klinika Chirurgii Plastycznej
phone-call

Warunki handlowe i płatności Premier Clinic

Metody płatności

Zabiegi w naszej klinice można opłacić przy użyciu następujących metod:

  • gotówką
  • Przelew bankowy: nr konta: 9561162/0800 w Česká spořitelna a.s.
  • Karta płatnicza (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic oraz Maestro)

Opłaty za konsultacje

Uważamy, że druga opinia jest dla Ciebie ważna, dlatego niektóre konsultacje oferujemy bezpłatnie. Konsultacje z lekarzem są zawsze płatne.

Zadatek i przedpłata za zabieg

Aby zarezerwować termin, wymagany jest zadatek w wysokości 500 CZK (na drobne zabiegi estetyczne) oraz 10 000 CZK (na operacje plastyczne przekraczające cenę 5 000 CZK). Termin staje się wiążący po opłaceniu zadatku. Zadatek jest bezzwrotny, ponieważ pokrywa koszty personalne i inne koszty związane z przygotowaniem operacji/zabiegu. Zadatek można uiścić gotówką/kartą w momencie rezerwacji lub przelewem bankowym w ciągu 7 dni od rezerwacji.

W przypadku usług opłaconych z góry (np. pakietów usług z rabatem, zabiegów opłaconych z góry z rabatem, doładowania kredytu na kartach lojalnościowych, przedpłaconych zabiegów, rabatu za opłacenie zabiegów/operacji z góry) zwroty nie są możliwe z żadnego powodu (z wyjątkiem poważnych powodów medycznych potwierdzonych przez lekarza). W takich przypadkach możliwe jest jedynie przelanie kwoty na kredyt na karcie lojalnościowej. Za poważny powód medyczny uważany jest taki, który uniemożliwia bezpieczne przeprowadzenie zabiegu nawet w przypadku zmiany terminu – zwykłe przeziębienia, krótkotrwałe choroby, COVID-19, choroby leczone medycznie i czasowo itp., nie są uważane za poważne powody medyczne.

Koszt zabiegu/operacji

100% ceny zabiegu/operacji musi zostać opłacone przed rozpoczęciem operacji. Cena zabiegu/operacji jest płatna:

  • Nie później niż w dniu operacji w gotówce
  • Nie później niż 2 dni robocze przed zaplanowaną operacją/zabiegiem na konto bankowe nr: 4762117369/0800 w Česká spořitelna a.s.
  • Kartą płatniczą w dniu zabiegu/operacji (proszę upewnić się, że karta ma wystarczający limit na płatność)

Płatność na raty

Zabiegi kosztujące ponad 5 000 CZK mogą być również opłacane na raty za pośrednictwem banku klienta lub internetowej aplikacji kredytowej na stronie www.cashshop.cz.

Zmiana terminu zabiegu/operacji

Drobne zabiegi dermatologiczne/ginekologiczne/z zakresu medycyny prewencyjnej można zmieniać bez opłat. Prosimy jednak o terminowe anulowanie/przełożenie rezerwacji co najmniej 7 dni przed planowanym zabiegiem.

Zabiegi chirurgii plastycznej lub zabiegi kosztujące więcej niż 5 000 CZK można anulować w następujący sposób:

  • Anulowanie/przełożenie 30 lub więcej dni przed zabiegiem: opłata w wysokości 50% wpłaconego zadatku
  • Anulowanie/przełożenie mniej niż 30 dni przed zabiegiem: opłata w wysokości 100% wpłaconego zadatku. Opłata jest potrącana z wpłaconego zadatku.

Badania laboratoryjne, EKG i badania internistyczne muszą być wykonane i dostarczone na adres e-mail Premier Clinic: info@premier-clinic.cz w ciągu 10–21 dni przed zabiegiem. Jeśli ten wymóg nie zostanie spełniony, w przypadku przeciwwskazań zostanie naliczona opłata za anulowanie w wysokości 100% faktury zadatku

Premier Clinic zastrzega sobie prawo do anulowania zabiegu już zarezerwowanego przez klienta, nawet po opłaceniu opłaty rezerwacyjnej. Anulowanie to może nastąpić w dniu zabiegu. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku anulowania przez Premier Clinic, nie przysługuje mu zwrot kosztów podróży ani innych wydatków poniesionych w związku z podróżą do Premier Clinic.

Zniżki i inne pakiety usług

Zniżek nie można łączyć, a te zniżki nie mogą być stosowane do już zniżkowych usług/pakietów usług/bonów podarunkowych i innych bonów rabatowych.

Ważność bonów podarunkowych wynosi zawsze maksymalnie 12 miesięcy od daty wydania. W przypadku bonów o krótszym terminie ważności obowiązuje data ważności podana na wydanym bonie.

Rozpatrywanie reklamacji

Reklamacje można składać pisemnie/za pomocą formularza w recepcji naszej kliniki. W przypadku przesyłania reklamacji pocztą, prosimy o przesłanie jej na adres:

Dane kontaktowe: PC Healthcare s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha 1

Pisemna odpowiedź na reklamację zostanie przekazana klientowi w ciągu 30 dni.

Obowiązkowe informacje konsumenckie na temat pozasądowego rozwiązywania sporów

W przypadku sporu konsumenckiego, z wyjątkiem sporów wynikających z umów zawartych w dziedzinie usług zdrowotnych obejmujących świadczenie opieki zdrowotnej, w tym przepisywanie, wydawanie i zaopatrywanie w produkty lecznicze i wyroby medyczne zgodnie z ustawą nr 372/2011 Sb., o usługach zdrowotnych, z późniejszymi zmianami, konsument może skierować swoją roszczenie do podmiotu zajmującego się pozasądowym rozwiązywaniem sporów, którym w tym przypadku jest Czeska Inspekcja Handlowa.

Czeska Inspekcja Handlowa
Główny Inspektorat – Dział ADR
Štěpánská 15
120 00 Praga 2

Data wejścia w życie

Warunki handlowe i płatności obowiązują od 1 stycznia 2019 roku.

Ogólne informacje dla pacjentów dotyczące chirurgii estetycznej

Dla Twojego bezpieczeństwa ważne jest, abyś stosował się do następujących instrukcji:
2 tygodnie przed zabiegiem:
  • Należy zaprzestać przyjmowania leków przeciwzakrzepowych (np. aspiryna, Marcumar, Plavix).
  • Powinieneś rzucić palenie. W porównaniu z niepalącymi, palacze mają aż 6-krotnie wyższe ryzyko martwicy rany! Dotyczy to również okresu po operacji w kontekście gojenia się rany!
6 godzin przed zabiegiem:
  • Na 6 godzin przed znieczuleniem nie wolno nic jeść (w tym cukierków, gumy do żucia itp.) i należy zaprzestać palenia!
  • Na 6 – 2 godziny przed znieczuleniem można wypić tylko 1 – 2 szklanki wody, przezroczystych płynów bez tłuszczu i bez stałych składników (np. woda mineralna, herbata), ale bez mleka i alkoholu!
  • Usuń i przechowaj soczewki kontaktowe, wyjmowane protezy, pierścionki, biżuterię (w tym piercing) oraz sztuczne nakładki na włosy.
  • Nie używaj kremów do twarzy ani kosmetyków (makijażu, lakieru do paznokci itp.)!

Wysyłając wiążącą ofertę zawarcia umowy skierowania (§II), pacjent potwierdza, że jest pełnoletni i zdolny do operacji (pacjenci z HIV, SM, wirusowym zapaleniem wątroby, przewlekłymi zapalnymi chorobami autoimmunologicznymi, infekcjami wirusowymi/opryszczką i innymi chorobami) niestety nie mogą być leczeni.

Ważne informacje:
Jeśli osoby ubezpieczone nabawiły się choroby w wyniku działania niewskazanego medycznie, takiego jak chirurgia plastyczna, tatuaż czy piercing, firma ubezpieczeniowa musi nakazać osobie ubezpieczonej pokrycie części kosztów leczenia w odpowiedniej wysokości oraz odmówić lub odzyskać wynagrodzenie chorobowe za czas trwania tego leczenia w całości lub częściowo.